28 april 2015

Gratis är gott! eller? #sparadkrona

Skrev tidigare förra veckan ett inlägg om ett par presentkort från Intersport, för att fortsätta på samma tema så fick jag ett mail från Willys om 50 kr samt ztory i 60 dagar gratis.
Detta erbjudande har jag redan använt mig av tidigare och jag kan bekräfta att det fungerar. 50 kr rabatt på willys fungerade utan problem. Något för en eventuell framtida #snålmånad och för miljonär innan 30 för att kunna nå 100 % sparandet

Här finns erbjudandet 

Själv registrerade jag min sambo för att kunna nyttja det igen precis som med Presentkorten på internet

Har du flera tips på gratis saker?

Mvh

1 kommentar:

  1. Köp 2 st lotter från Postkodlotteriet för 320:- och få matcheck (ICA, Willys etc) för 600:-.
    https://www.postkodlotteriet.se/Erbjudanden.htm

    Mat behöver ju alla - så detta var en bra deal tyckte jag.

    Ha det gott!

    SvaraRadera