16 april 2014

Sista dagen att söka Höstens utbildningar! Som student sparar man pengar!

En påminnelse till er alla där ute som hade tänkt att läsa något på högskolan till hösten, att det idag är den sista dagen innan antagningen stänger. Eftersom belastningen igår var hög så valde man att förlänga det till idag vid midnatt.

Jag själv har varit student sen förra hösten och fixade det sista i min ansökan idag med 45 poäng poäng för höstterminen. Vad det i realiteten blir sen till hösten få vi se beroende på hur mycket tid man har över för att plugga samt med kommande renoveringar. Bättre att ha möjligheten att tacka nej än att inte kunna välja alls.

Sökta program/kurser HT 2014!
  • Ledarskap och Organisation
  • Externredovisning
  • IT, Projektledning och affärssystem
  • Handelsrättslig Översiktskurs
En annan fördel med att vara just student är att man har en hel hög med rabatter och annat på diverse tjänster.
Just nu använder jag mig av Comhem samt ICA banken studenterbjudande.
Skrev om det i ett inlägg tidigare

Har du sökt något till HT 2014?

Mvh


2 kommentarer:

  1. Läser NEKA till hösten, ska bli riktigt roligt ;-). Har tidigare läst både extern redovisning och HÖKen, båda var relativt lätta men lärorika.

    /Simon

    SvaraRadera
  2. Inte sökt något nytt i höst däremot har jag en gammal tenta hängande över mig så det blir att plugga mikroekonomi i sommar. Även sökt lite sommarkurser jag kan underhålla mig!

    Mvh
    k.e

    SvaraRadera