15 juli 2013

Semester? 1 vecka kvar!

Vi står mitt i juli och snart är det dags att gå på semester, har 4 veckors semester i år. Dessutom bara 10 dagar till nästa lön.
Kommer bli skärpning framöver med skrivandet här, har av främst mycket jobb inte hunnit med att skriva något.

Valde att sälja av allt mitt föga få aktier som jag hade. Gjorde en avkastning på 7-8% efter uppgång på både Nokia och SSAB.
Kommer att vänta lite, utvärdera och funderar på en långssiktig strategi för investering mot Börsen.
Finns flera bolag där ute som är intressanta med lågvärdering enligt mig.

Fastnade för bloggen http://chrimatistikos.blogspot.se/ som jag kan rekomendera. Inte bara läsvärd utan även design mässig tilltalande.


Njut av det fina Vädret!

1 kommentar:

  1. Tackar för de vänliga orden! Kul med en ny blogg att följa. Lycka till!

    SvaraRadera